پارمیس جون پارمیس جون، تا این لحظه: 12 سال و 10 ماه و 9 روز سن داره
پارمیدا جونپارمیدا جون، تا این لحظه: 17 سال و 9 ماه و 5 روز سن داره

شیرین دخترهای من

امروز دوم تیر ماه سال ۱۳۹۹ است پارمیس میره کلاس چهارم و پارمیدا کلاس نهم خیلی وقته نیومدم وبلاگ پست بزارم

عشق مهد کودکم

1393/7/6 11:06
نویسنده : مامان مژده
554 بازدید
اشتراک گذاری

از روزی که مدرسه ها باز شده پارمیدا میره مدرسه پارمیس هم هر کاری که

خواهرش میکنه انجام میدهآرام کیف پارسال پارمیدا رو پر از دفتر و مداد و اسباب

بازی کرده همه جا با خودش میبره چشمک دیروز ظهر بعد از رفتن پارمیدا به مدرسه

ما هم رفتیم بیرون کیف خرگوشیشم هم انداخت رو کولش رفتیم توی کوچه بعدیمون 

مهدکودک که پارمیس میگه مهد کودک منزبان پارمیس گفت :مامان منو میبری 

مهد کودک من! من هم که خوشم اومد از گفتنش بردمش مهد .

پارمیس سریع بدو کرد رفت تو کلاس پیش بچه ها شعر خووندن دست میزدن

خلاصه دو ساعتی مهد بود بعد رفتم دنبالش نمیومد تا آوردمش خونه چند 

ساعتی طول کشید!

کیف امسال پارمیدا بزرگ چون درساشون اول سال کمه کیف پارسالشو 

دوباره گذاشتم که ببره وسائل پارمیس رو خالی کردم کتابای پارمیدا رو گذاشتم

پارمیس هم گریه که کیف خودم بود من هم کیفی که شرکت بابایی به

پارمیدا جایزه داده بودن رو دادم بهش انقدر خوشحال شد که نگو شب برای

خواب بغلش کرده بود و بوسش میکرد روی کیف عکس کیتی داره جشن

 

پسندها (0)

نظرات (2)

دایانا
6 مهر 93 11:58
مامان مژده بدو بدو سایتم راه افتاد
ترنم
7 مهر 93 8:37
آفرین پارمیس جونم