پارمیس جون پارمیس جون، تا این لحظه: 12 سال و 10 ماه و 13 روز سن داره
پارمیدا جونپارمیدا جون، تا این لحظه: 17 سال و 9 ماه و 9 روز سن داره

شیرین دخترهای من

امروز دوم تیر ماه سال ۱۳۹۹ است پارمیس میره کلاس چهارم و پارمیدا کلاس نهم خیلی وقته نیومدم وبلاگ پست بزارم

اول مهر 93

1393/7/1 8:15
نویسنده : مامان مژده
536 بازدید
اشتراک گذاری

دیشب پارمیدا زود خوابید که صبح بیدار شه بریم مدرسهآراممن هم بعد از

خوابوندنشون نشستم کتاباشو جلد کردم گوشیمو روی زنگ گذاشتم 

بعد خوابیدم چشمکصبح پارمیدا از خواب بیدار شد صدام کرد مامان دیرم نشهسوال

من هم پریدم ساعت اتاق خوابیده بود ساعتش 9 بود خیلی ترسیدم بعد

دیدم ساعت 6 بود غمگین گفتم مامان بخواب وقت زیاد داریم ولی نخوابید ده دقیقه

ده دقیقه منو صدا میکرد خطا من دیگه از خواب ناامید شدم بلند شدم دیدم 

لباساشم پوشیدهخواب آلود صبحانه خورد و بعد رفتیم مدرسه (مدرسه خیلی نزدیک 

خونمونه) خیلی هیجان داشت پارمیدا رفت داخل مدرسه مامانا  رو راه ندادن

برای همین من برگشتم خونه پارمیس هم خوابالو برده بودم هوا خنک بود

سردش شده بود بوسعکساشو بعدا میزارممحبت

خندهقه قهه

پسندها (1)

نظرات (1)

مامان پارمیدا
1 مهر 93 9:01
آفرین ! شما سریعترین مامان در گذاشتن پست اولین روز مدرسه هستین از خانوم خوشگله عکس نگرفتی ؟ جالبه پارمیدای منم با وجود اینکه شب خیلی زود نخوابید ولی صبح از یه ربع به شش بیدار بود