پارمیس جون پارمیس جون، تا این لحظه: 12 سال و 10 ماه و 9 روز سن داره
پارمیدا جونپارمیدا جون، تا این لحظه: 17 سال و 9 ماه و 5 روز سن داره

شیرین دخترهای من

امروز دوم تیر ماه سال ۱۳۹۹ است پارمیس میره کلاس چهارم و پارمیدا کلاس نهم خیلی وقته نیومدم وبلاگ پست بزارم

دستگل

1393/4/25 11:54
نویسنده : مامان مژده
199 بازدید
اشتراک گذاری

پارمیدا رو کلاس کنگفو ثبت نام کردمچشمک با پارمیس رفتیم باشگاه نشستیم تا پارمیدا

ورزششو انجام بدهآرام پارمیس هم رفت به یکی از وسیله هایورزشی آویزون شد

که تاب بخورهزبان که دیدم ازش داره آب میچکه باورم نمشد شوکه شده بودمتعجب

بدو رفتم شلوارشو درآوردم شستم اونجا رو پاک کردم اونم سه بارترسوخیلی 

خجالت کشیده بودمغمگین شانسی که آوردم مدیر اونجا نبود راضی و اینکه کف اونجا موکت

نبودخندونک فکر کنید جلسه ی اول با این دستگلعصبانی

پسندها (4)

نظرات (4)

دنیا
26 تیر 93 21:21
واییـــــــــــــــــــــــــــ بازم عکس جدید نبینی ضرر کردیاااااااااااااا حتما بیا ببین منتظر کامنتای خوشگلت هستم
دنیا
27 تیر 93 14:47
مامان مژده جون این فقط واسه عکس گرفتن بود عزیز دلم چیز خاصی نیست در ضمن شما خیلی به ما لطف دارین.مچکرم
رزا
27 تیر 93 20:27
چرا عکس نداره؟
ساحل
27 تیر 93 20:29
چرا عکس نداره؟یا شایدم خرابه!