پارمیس جون پارمیس جون، تا این لحظه: 12 سال و 10 ماه و 13 روز سن داره
پارمیدا جونپارمیدا جون، تا این لحظه: 17 سال و 9 ماه و 9 روز سن داره

شیرین دخترهای من

امروز دوم تیر ماه سال ۱۳۹۹ است پارمیس میره کلاس چهارم و پارمیدا کلاس نهم خیلی وقته نیومدم وبلاگ پست بزارم

شیرین زبونیهای پارمیس

1393/5/5 12:54
نویسنده : مامان مژده
177 بازدید
اشتراک گذاری

لباس پوشیدن پارمیس شده برای من مکافاتغمگین از جمله ی خودم میتونمش بدم میاد

اصلا نمیزاره کمکش کنم عصبانییه پیراهن داره که بهش میگه عروسی از دستش 

لباس رو قایم میکنم میخوام بشورمش نمیزاره میگه عروسیمو بده کلافه شدم از

دستشخسته همیشه کشوی لباساش بهم ریختس غمناک دیشب وقتی رفت توی اتاق

بابایی بهش گفت لباساتو بهم نریزیا؟نه 

دیروز پارمیدا رفته بود خونه ی دوستش بازی کنه پارمیس منو کشت از بس گفت 

آجیم کجاس دلم براش تنگ شدهمحبت

 

پسندها (1)

نظرات (0)