پارمیس جون پارمیس جون، تا این لحظه: 12 سال و 10 ماه و 13 روز سن داره
پارمیدا جونپارمیدا جون، تا این لحظه: 17 سال و 9 ماه و 9 روز سن داره

شیرین دخترهای من

امروز دوم تیر ماه سال ۱۳۹۹ است پارمیس میره کلاس چهارم و پارمیدا کلاس نهم خیلی وقته نیومدم وبلاگ پست بزارم

روزهایی که گذشت

1393/4/21 13:22
نویسنده : مامان مژده
170 بازدید
اشتراک گذاری

دو سه هفته ی پیش پارمیسو بردم سنجش بینایی که گفتن خوبه کارت سلامت

دادن خدارو شکر آرام

پسر عمه ی بچه ها هم آبله مرغون گرفته بود غمگین که من تصمیم گرفتم بچه ها رو

ببرم  اونجا که بگیرن دلخور خیلی با هم بازی کردن من هم فکر کردم بریم خونه حتما

آبله مرغون میگیرن ترسودو روز بعد پارمیس صورتش خارش گرفته بود و قرمز شده

بود خیلی می خاروندبدبو من هم فکر کردم گرفته ولی تب نداشت بردمش پیش

دکتر غمگین ولی دکتر گفت که آبله نیست حساسیته یه چیزی خورده که بهش

نساختهچشمک بعدا فهمیدم که نودل تند خورد هر چی بهش گفتم نخور گوش نکرد

خلاصه ما خودمون رو تسلیم بیماری کردیم ولی نشد حالا ببینیم کی و چه

زمانی وقتشهمحبت

 

پسندها (2)

نظرات (3)

دنیا
21 تیر 93 14:23
سلام.یه چندتا عکس جدید گذاشتم تو وب که اگه بیاین ببینین و نظر بدین خیلی خوشحال میشم
دنیا
21 تیر 93 14:23
الهیـــــــــــــــــــــــــــــــ
نیلوفر
25 تیر 93 12:03
فروش عروسک های بافتنی با قیمت مناسب به وبلاگم سر بزنید http://honarhayeme.blogfa.com/