پارمیس جون پارمیس جون، تا این لحظه: 12 سال و 10 ماه و 13 روز سن داره
پارمیدا جونپارمیدا جون، تا این لحظه: 17 سال و 9 ماه و 9 روز سن داره

شیرین دخترهای من

امروز دوم تیر ماه سال ۱۳۹۹ است پارمیس میره کلاس چهارم و پارمیدا کلاس نهم خیلی وقته نیومدم وبلاگ پست بزارم

بازی کردن پارمیس با عروسکاش

1393/7/10 16:50
نویسنده : مامان مژده
463 بازدید
اشتراک گذاری

از موقعی که پارمیدا به مدرسه رفته پارمیس تنهایی بازی میکنهآرام چند روز پیش

پارمیس سفره مخصوص بازیشو پهن کرد عروسکاشو چید دورش خندونک سفره چون 

کج بود کشیدم صافش کنم عروسکش افتاد ناراحت شد قهر کرد که چرا بازیمو

خراب کردی؟من هم گفتم بابا جان میخواستم کمکت کنم!گفت تو فیلمتو ببین!

خدا یا چه کنم با حرفای پارمیس اینم عکسای اون روز

 

پسندها (2)

نظرات (1)

دنیا
17 مهر 93 9:32
سلام عزیزم. با کلی تاخیر اومدم و عکسای جدید گزاشتم تو وب. منتظر حضور گرمت هستم.