پارمیس جون پارمیس جون، تا این لحظه: 12 سال و 10 ماه و 9 روز سن داره
پارمیدا جونپارمیدا جون، تا این لحظه: 17 سال و 9 ماه و 5 روز سن داره

شیرین دخترهای من

امروز دوم تیر ماه سال ۱۳۹۹ است پارمیس میره کلاس چهارم و پارمیدا کلاس نهم خیلی وقته نیومدم وبلاگ پست بزارم

تولد مامان مزده

1393/3/1 20:56
نویسنده : مامان مژده
320 بازدید
اشتراک گذاری

امروز تولدم بود     که دایی مسعود و خانوادش و مامان و بابا هم آمدند بچه ها هر کدوم یه

نقاشی کشیده  بودند پارمیدا  خونمونو تزیین کرد خلاصه ترنم گلی هم یه رقص چاقویی کرد

که بیاو بین بلا گرفتهImage:Marin.gif کلی هم با پارمیس خاله بازی کردند با اعمال شاقه 

این نقاشی خوشگل هدیه ی ترنم گلیه

اینم نقاشیه پارمیس گلیه

این نامه ی پارمیداس 

مادر گلم من شما را دوست دارم . که این همه زحمت کشیدید از شما تشکر

میکنم.مادر عزیزم تشکر دیگر می کنم که من را بزرگ کردید .

اینم یه کیلیبس خوشگل که ترنم زحمت کشیده به اضافه ی کیک تولد و یه تیشرت زیبا که مامانو باباش خاله شادی و دایی مسعود زحمت کشیدند از 

همشون تشکر میکنم .love smileys و بابا علیرضا هم یه کارت هدیه گرفته بود تشکر.love smileys

 

 

 

پسندها (4)

نظرات (1)

ساناز
11 خرداد 93 12:41
عزیزم تو قسمت موضوعات رو ببینین تم توت فرنگی هست بازم اگه چیزی نبود بهم بگو این آدرسشه : http://mohammadmatin92.niniweblog.com/cat48.php