پارمیس جون پارمیس جون، تا این لحظه: 12 سال و 10 ماه و 13 روز سن داره
پارمیدا جونپارمیدا جون، تا این لحظه: 17 سال و 9 ماه و 9 روز سن داره

شیرین دخترهای من

امروز دوم تیر ماه سال ۱۳۹۹ است پارمیس میره کلاس چهارم و پارمیدا کلاس نهم خیلی وقته نیومدم وبلاگ پست بزارم

شیرین زبونیای پارمیس 8

1393/1/18 16:14
نویسنده : مامان مژده
163 بازدید
اشتراک گذاری

امروز پارمیس میگفت : مامان بریم خونه ی عمو پورنگ ؟موهامو خوشگل کنم عروس بشم !انقدر با

هیجان میگفت که من هم باورم شده بودلبخند

بعد پارمیدا رو بوس کرد گفت: آجی پارمیدا رو خیلی دوسس دارم دختر خوب و نازنینه فرشته ی روی

زمینه ! بعضی وقتا اینجوری عاشق میشه بعد چند دقیقه رفت چوب رخت آویزشو آورد زد زمین به

پارمیدا گفت :مگه نگفتم مشتاتو بنویس بعد هر چی من میگفتم مثل معلما تکرار میکرد قهقهه722919_335d1dk.gifمیگفت مشتاتو بنویس تا نزنم دختر خوبی باش تا جایزه بدم باشه آفرین

 

پسندها (1)

نظرات (0)