پارمیس جون پارمیس جون، تا این لحظه: 12 سال و 10 ماه و 9 روز سن داره
پارمیدا جونپارمیدا جون، تا این لحظه: 17 سال و 9 ماه و 5 روز سن داره

شیرین دخترهای من

امروز دوم تیر ماه سال ۱۳۹۹ است پارمیس میره کلاس چهارم و پارمیدا کلاس نهم خیلی وقته نیومدم وبلاگ پست بزارم

دعوا

1392/12/20 11:09
نویسنده : مامان مژده
230 بازدید
اشتراک گذاری

دیروز برای اولین بار پارمیدا با پارمیس دعواشون شد 399619_koc8w2z6c06mt1sw.gifپارمیدا سربسر پارمیس گذاشت پارمیس هم با

حرص موهای پارمیدا رو کشید 353519_furious.gifولی پارمیدا ملاحظه کرد من هم نگاشون میکردم و تو این فکر بودم که

اینا همه خاطره میشه من تا به حال دعوای دو خواهر رو ندیده بودم خودم خواهر نداشتم که تجربه ی

مو کشیدن رو داشته باشم برای همین دعواشونو نگاه کردمو توی دلم خندیدم بعد از چند دقیقه هم با هم

آشتی کردن و همدیگر رو بغل کردننیشخند

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)