پارمیس جون پارمیس جون، تا این لحظه: 12 سال و 10 ماه و 9 روز سن داره
پارمیدا جونپارمیدا جون، تا این لحظه: 17 سال و 9 ماه و 5 روز سن داره

شیرین دخترهای من

امروز دوم تیر ماه سال ۱۳۹۹ است پارمیس میره کلاس چهارم و پارمیدا کلاس نهم خیلی وقته نیومدم وبلاگ پست بزارم

حسادت کردن دخترا بهم

1392/11/24 11:33
نویسنده : مامان مژده
191 بازدید
اشتراک گذاری

وقتی پارمیدا از مدرسه میاد از کلاس و دوستاش تعریف میکنه پارمیس هم حرصش درمیاد به من میگه

(به من بگو به من بگو)گریه منم مجبور میشم به پارمیس نگاه کنم ولی گوشم با پارمیدا باشه بغل

وقتی هم که پارمیس شیرین زبونی میکنه بوسش میکنم پارمیدا ناراحت میشه پارمیدا یادش نمیاد که

منو باباش چقدر لوسش میکردیم البته بابایی هنوز هم همونجوریهقلب

امروز پارمیدا به پارمیس میگفت: تو کوچولو بودی فسقلی بودی تو دل مامانی بودی پارمیس هم

احساساتی شده بود گفت: آره من تو دل مامانی بودم تو تو دل بابایی بودی تعجب پارمیدا هم همه ی

تلاششو کرد که بهش بفهمونه  تو دل بابایی نمیتونه  باشه ولی نتونست مثل همیشه گذشت کرد متفکر

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)