پارمیس جون پارمیس جون، تا این لحظه: 12 سال و 10 ماه و 13 روز سن داره
پارمیدا جونپارمیدا جون، تا این لحظه: 17 سال و 9 ماه و 9 روز سن داره

شیرین دخترهای من

امروز دوم تیر ماه سال ۱۳۹۹ است پارمیس میره کلاس چهارم و پارمیدا کلاس نهم خیلی وقته نیومدم وبلاگ پست بزارم

برنامه ریزی

1393/6/11 15:01
نویسنده : مامان مژده
193 بازدید
اشتراک گذاری

پولایی که برای تولد جمع شده بود برای بچه ها تبلت گرفتیم جشن بینشون 

خیلی اختلاف پیش اومد پارمیس با جیغ و داد از پارمیدا میگرفت عصبانیمن هم یه

برنامه برای پارمیدا ریختم که توی این ماه یه مروری روی درسای قبل هم بندازه 

تمرین ریاضی و تمرین فارسی و دیکته زبان

امروز پارمیدا میگفت خودم یه برنامه ریختمتعجب گفتم چی ؟ گفت : از ساعت 8 تا 12

پارمیس بازی کنه از صبح تا شب هم من سکوت به نظر من هم عادلانسخندونک

پسندها (1)

نظرات (1)

مامان شادي
12 شهریور 93 14:41
مبارك باشه؟ چي خريدي؟
مامان مژده
پاسخ
ممنون اس کالر گرفتیم