پارمیس جون پارمیس جون، تا این لحظه: 12 سال و 10 ماه و 9 روز سن داره
پارمیدا جونپارمیدا جون، تا این لحظه: 17 سال و 9 ماه و 5 روز سن داره

شیرین دخترهای من

امروز دوم تیر ماه سال ۱۳۹۹ است پارمیس میره کلاس چهارم و پارمیدا کلاس نهم خیلی وقته نیومدم وبلاگ پست بزارم

جشن تولد با تم توت فرنگی کوچولو

1393/6/2 0:17
نویسنده : مامان مژده
1,188 بازدید
اشتراک گذاری

دیروز جشن تولد پارمیدا و پارمیس بود با تم توت فرنگی که همه ی کاراشو خودم

کردم یه سری چیزایی رو که آماده کرده بودم یادم رفت ازشون عکس بندازم کارت

تشکر/ نوشابه ها/ سالاد ماکارانی/ تزیین کل خونه که با بادکنک سبز و قرمز تزیین

شده بود غمگین

 

 

 

تزیین سالاد و طراحیه کارت تشکر با خاله شادی بوده مرسیبوس

 

پسندها (4)

نظرات (3)

مامانی
3 شهریور 93 21:27
سلام عزیزم تبریک میگم به گل دخترات آفرین به خلاقیتت زیبا بود
مامان مژده
پاسخ
ممنون
دنیا
5 شهریور 93 15:26
*.¸.*´ ¸.•´¸.•*¨) ¸.•*¨) (¸.•´ (¸.•´ .•´ ¸¸.•¨¯`• _____****__________**** ___***____***____***__ *** __***________****_______*** _***__________**_________*** _***____من آپم____________*** _***______مشتاق نیم نگاهی_*** __***_______هرچند گذرا____*** ___***_________________*** ____***______________ *** ______***___________*** ________***_______*** __________***___*** ____________***** _____________*** ______________*(¸.•*¨(¸.•*¨(¸.•*¨(¸.•*¨ ¸.•*´¨)¸.•*´¨)¸.•*
مامان پارمیدا
15 شهریور 93 11:11
سلام سلام تولد دخترای گلتون مبارک باشه . آفرین به شما مامان هنرمند . خیلی ارزش داره که خودتون همه تزیینات و انجام دادین . برای پارمیدا و پارمیس نازنین آرزوی شادی و سلامتی و موفقیت دارم.
مامان مژده
پاسخ
سلام ممنون