پارمیس جون پارمیس جون، تا این لحظه: 12 سال و 10 ماه و 9 روز سن داره
پارمیدا جونپارمیدا جون، تا این لحظه: 17 سال و 9 ماه و 5 روز سن داره

شیرین دخترهای من

امروز دوم تیر ماه سال ۱۳۹۹ است پارمیس میره کلاس چهارم و پارمیدا کلاس نهم خیلی وقته نیومدم وبلاگ پست بزارم

وابستگی

1393/3/25 23:34
نویسنده : مامان مژده
204 بازدید
اشتراک گذاری

پارمیس خیلی به پارمیدا وابسته شده همینطور پارمیدا به پارمیس چشمک پارمیدا

یواشکی میره بیرون زبان پارمیدا میخواد بره خرید کنه پارمیس به زور باهاش میره

دست آجیشو اصلا ول نمیکنه تشویق پارمیدا میگفت مامان برم بستنی بخرم من هم

گفتم برو بغلپارمیدا:با هیچی برم بخرمخسته پارمیس : به من هم هیچی بده محبت

برم بخرمجشن

 

پسندها (3)

نظرات (1)

مامان جوجه طلا
26 خرداد 93 0:28
سلام عزیزم مرسی که به ما سر زدی. من عاشق اسم پارمیس و پارمیدا هستم . تبریک بهت میگم برای داشتن دخترهای گلی که داری.